Rit 3

Uitgevoerd door Van Beek Internationaal Transport

Route: Van Tricht naar Kayseri

Aantal gereden kilometers: 7033

Een zakelijke gewoonte van ons is dat wij eens per jaar een hulpgoederentransport uitvoeren voor mensen die in nood zijn. Naar aanleiding van de vreselijke ramp(en) in Turkije en Syrië hebben we ons beschikbaar gesteld aan de stichting VHTS.

Op maandagmorgen 01:00 uur zijn wij (dubbelbemand) vertrokken vanuit onze thuisbasis. De reis mocht voorspoedig verlopen. Dinsdagavond rond 21:30 uur reden wij Turkije in. Woensdagmorgen stonden wij te lossen bij de AFAD in Kayseri (ongeveer 1000 km Turkije in). Wat een dankbaarheid zagen we bij de AFAD en het leger dat ons deed lossen, echt hartverwarmend! Daar doe je het voor! Ook de terugreis mocht voorspoedig verlopen. Zaterdagavond 20:45 uur waren we weer op onze thuisbasis. Moe maar voldaan. 7033 km gereden voor het goede doel. Ons doel is om onze verantwoording zowel zakelijk als privé te nemen in deze maatschappij, maar zeer zeker voor mensen die in nood zijn, en als volgt is: Een toegevoegde waarde leveren voor, door en met onze medemens. Wij zien terug op een bijzondere reis, gereden door prachtige landen, genoten van indrukwekkende uitzichten in de natuur en een prettige samenwerking hadden met de stichting. Hopelijk mogen wij een aanzet zijn voor andere bedrijven of individuen die ook een toegevoegde waarde willen leveren voor deze mensen in Turkije en Syrië.